ca1835,3u8895,ca1290,ca4111,www.678mmm.com,masa-c,11aabb.com,友链交换,haha视频,火牛视频

SARFT bulletin 6 media publishing false false reports dealt with the situation poper

hanson

SARFT bulletin 6 media publishing false false reports dealt with the situation since 2014, the Central Propaganda Department, the State Press and Publication Administration and other nine departments jointly issued "on the in-depth development of the notice" to combat extortion and false news special action, has deployed to carry out combat extortion and false news special action, all localities and departments coordination, seriously dealt with a number of serious violations of laws, effectively regulate the order of news gathering. In November 10th, the State Press and Publication Administration of public notification "Xin’an Evening News" (micro-blog) and other 6 media release investigating false reports. First, the "Xin’an Evening News" and micro-blog issued false reports dealt with the situation in July 11, 2015, Anhui "Xin’an Evening News" Sina micro-blog issued false reports "Anhui guy after the accident fell deserted 120 self-help". Reported that a young man driving a motorcycle collided with a car on the road after the crash, dozens of passers-by onlookers no one call 120, youth call the 120 self-help. After investigation, the report seriously inconsistent with the facts, the scene has to call the police to help young people and others. "Xin’an Evening News" Sina micro-blog without verification forwarding network information, resulting in the spread of false news, resulting in adverse social impact. In May 5, 2016, the "Xin’an Evening News" published false reports "where is my right kidney". Reported that a man in a place to do thoracic surgery, second days after the discharge of the right kidney found missing, someone’s Hospital and local health authorities have not yet been investigated. The investigation report, the statement is not accurate, explain the term "right renal agenesis" right kidney "missing", "right renal agenesis" is not completely investigated, showing the doctor-patient relationship views is not equal, causing social misreading as "kidney" and "Pirates of the kidney, causing serious negative influence. In July 2016, the Xin’an Evening News reported on the two were involved as an editor and reporter and the relevant responsible person made removed from the original post, suspension, fines, admonishing conversation and other treatment. The Anhui provincial press and Publication Bureau to make administrative punishment, criticism and a warning of a fine of 10 thousand yuan Xin’an evening newspaper, "the Anhui guy after the accident fell deserted 120" self-help when administrative punishment edit a warning. Two, "Huaxidoushibao" micro-blog issued false reports dealt with the situation in February 7, 2016, Sichuan "Huaxidoushibao" Sina micro-blog issued false reports "the girl with her boyfriend back to the countryside during the Chinese new year, see the first meal to break up". Reported that a Shanghai girl with her boyfriend back to the countryside in Jiangxi, the first meal after the decision to break up with her boyfriend and immediately returned to Shanghai. After investigation, the content of the report is false, "Huaxidoushibao" Sina micro-blog according to the network information without engendering verification reports, expanding the spread of false news, the adverse social impact. This Huaxi city newspaper on the editor and the relevant responsible person to make the suspension, fines and other treatment. Sichuan Provincial Bureau of press and publication of "Huaxidoushibao" to reprimand, in the 2015 annual inspection to press slow experience 2 months of treatment, and the head of the organizers of Sichuan daily newspaper group to make a warning, a fine of 10 thousand yuan administrative punishment. Three, "Guangzhou daily" published false reports dealt with the situation 2016.相关的主题文章: